Monday, December 9, 2013

Oh My Megasale!! Mai rapat rapatt..!

Assalamualaikum semuaaaaa!!! Peeeeerrrrrrhatiaan semuaaa..diulangiii..Perrrhaaattiaann semuaa..Urban Vibe Event nak hantar merpati putih untuk sebarkan berita baik ini kepada anda semua, supaya anda, anda dan anda semuaaa, especially untuk pengusaha industri perkahwinan Malaysia di luar sana tahuuu bahawa kami di sini akan mengadakan MEGASALE!!! Wahhhh..bunyi je Megasale mesti meletopsss letopsss sale yang bakal kami adakan nanti!! Excited tak? Excited tak? Hehe..
 
Mana-mana butik, studio photography, spa-spa, saloon, apa lagiii.. haaa..katering yang sodap-sodap tunggu apa lagiii.. anda semua dijemput datang ke pejabat urusan kami, UrbanVibe Event bermula hari Isnin, 9 Disember sehingga 14 Disember untuk mendapatkan pakej-pakej yang lumayan dan berbaloi-baloi untuk mengembangkan lagi business anda, kita bagi exposure yang meluas kepada anda semua.. Sape nak femesss? Haaa.. yang belum join Pameran Pengantin Malaysia anjuran Urban Vibe Event, ini lah masa nya!!!
Cop cop copppppppp… bukan ini sajaaa.. anda juga bakal mendapat rebat istimewa, bombastic, fantastic dari kami , disamping menjadi antara yang pertama memilih lokasi booth yang strategic dan terrrrbaaaaiikkkkk punyaa lahhhh ..First come first serve.. haaa. Kalau habaq je korang tak percaya, datang duluu. Tak kenal maka tak cinta kan? Hehe.. Nak cerita lagi ni, kita juga ada harga pakej yang istimewa untuk vendor-vendor yang sememangnya bumiputera, haaa..special ni, tak kan tak nak kan kan kan? J
 
Kami nak remind lagi ni, jangan lupa bawa bersama cek/cash/m2u transaction kerana transaksi untuk bayaran deposit nak cop booth tu, anda semua kena buat dekat pejabat urusan kami, bawa sekali bersama anda cop rasmi syarikat untuk pengesahan kontrak atau perjanjian.. senang macam tu kan..
 
Apa korang kerut kan dahi lagi tuuuu.. cepat-cepat datang ke pejabat urusan kami dengan segera!!! Kami menantikan anda dengan tangan yang terbuka.. haaa.nak tau alamat pejabat urusan kami, sila refer dekat poster kat bawah ni. Lekas-lekas, kami tunggu anda datang.. Tak sabar nak kenal-kenal rakan business yang baru!!
 


No comments :

Post a Comment