Wednesday, March 23, 2011

aku lebih hangat daripada biasa.......

yahooooooooooo....2nd time beb pg hot fm.jd hidden tallent utk pameran pengantin nyer iklan..bestnyer...satu dunia dgr suara aku..aku bkn nak ckp ape ar kan...mesti si artis melampau n beruang putih jeles kek aku..jap lg kol 12 aku dah nak kena ada kat sane...aku gi ngan makcik kantin..2 yg best 2..tgh2 duit x de ni mak cik kantin ar jadi mangsa..ha ha ha..

Masa first time aku jd hidden tallent aku beregu..skang aku beregu gak...tapi kali ni awek cun yg beregu ngan aku..perghhhhhh...lagi ar budak2 tu jeles dol...ha ha ha ha(gelak jahat)..aku sebenarnya bersyukur pada allah ta'ala yg memberikan kelebihan pd diri aku dan x ada kelebihan pada beruang putih dan artis terlampau(dgn nada berlagak)...kah kah kah kah...astarafilullahhalazim.....x baik ejek org kan..dan x lupa jugak aku berterima kasih pada drama queen selaku bos aku(kene bodek sket..ha ha ha) and mak cik kantin selaku pengurus aku(tiba2 jek die mengaku die pengurus aku..ha ha ha) sbb bagi aku peluang dan kepercayaan utk menjayakan iklan Pameran Pengantin Malaysia 2011 di PWTC pd kali ini..dah 2 kali beb....jauh di sudut hati ini amat terharu dgn kepercayan yg di berikan oleh mereka....ayat poyo lah pulak..

Nnt aku dah balik opis aku nak suruh sang pengurup wang berlesen wat kan air untuk aku n kipaskan aku..kan aku artis..ha ha ha..dah ar letih aku nak menaip keybord laptop sang artis melampau nih...ni...,nnt aku dh sampai kat hot fm,aku kasi tangkap gambar byk2..aku pose maut nyer,aku kasi upload ar dalam ini blog...nnt kan kemunculan suara Official Maskot  Urban Event di radio Hot Fm...aku lebih hangat daripada biasa....ha ha ha ha


yang menulis ;
Official maskot.
PPM Crew.
Urban Vibe Event


2 comments :

  1. eddie poyo ye..nanti kitorang update awak punya gambar2 kat hotfm dlm next entri..

    ;p

    -drama queen yang comel (nak jugakk..hehehe)-

    ReplyDelete
  2. "makcik Kantin" tulis: sebagai pengurus "official maskot" saya memohon maaf kerana talent saya over confident sehinggab menyebabkan mengambil masa yang lama utk recording. sehubungan dengan itu, saya secara rasminya akan menjadikan "beruang putih" & "artis terlampau" sebagai optional talent dibawah pengurusan saya kekekeke....

    btw, PPM bila nak bayar talent fees saya ni :P

    ReplyDelete