Sunday, February 3, 2013

SACC Last Day !

Assalamualaikum, everybody!

Ya Allah, Ya Allah....

Harini last day. Alhamdulillah. Ramai. Harini ialah last day(dah dua kali dah ulang harini 'last day'). Harap-harap harini lagi ramaiiii dari hari semalam dan semalam. Semalam ramai gila yang datang register sampai saya yang duduk kat belakang kaunter ni, sakit pinggang sebab duduk(saya tau yang ianya kedengaran mengada-ngada *flip shawl* tapi apa boleh buat). Bagi yang nak tau siapa cik cekodok yang sebenar, sila lihat saya di kaunter. Yang paling over kat kaunter tu, saya lah. Bhaha(gelak yang tak berapa nak puaka).

Semalam, ada pemenang yang bertuah dah dapat hadiah dari kami. Nama dia Suriyah. Dia dapat 2 hadiah. "Haa..engko hado?" Dia dapat rice cooker dengan DVD player. Saya yang excited tahu? Dah dapat DVD Player, boleh la beli DVD banyak-banyak pastu tengok la bila-bila masa. Jangan pergi jual pulak DVD Player tu. Herher.


Suriyah yang kat tengah tu. Hehe. Muka dia excited bila dia tahu yang saya cik cekodok sebab dia baca jugak blog ni. Hihi(gewdik)

Okay la, jap lagi saya update lagi sebab sekarang ni tengah ramai orang dekat kauter nak register.

truly lagi mengada-ngada,
Cik Cekodok

6 comments :