Friday, June 28, 2013

Dari Poster ke Dinar Emas!

  Assalamualaikum dan Salam Jumaat kepada semua ^^

Baru-baru ini kami telah pun mengumumkan pemenang bagi Like, Share and Win yang mana hadiah utamanya merupakan Dinar Emas yang ditaja oleh Urban Vibe Event !..untung laa siapa yang menang tu kan..


dekat atas ni laa rupa poster yang perlu di share tu..contest ni bukan susah sangat pun cuma kena like page Pameran Pengantin dan poster ini kemudian Share la sampai muak..pemenangnya diambil kira siapa yang Share paling banyak...

Setelah tamatnya tempoh contest ini iaitu 15 Jun 2013 apa yang kami perolehi sebanyak 2,432 Share. Wah! banyaknyaaa sampai juling kami punya juri untuk mengira Share tersebut..

  
tak percaya?? ni haa bukti yang kami sempat rakamkan.hehehe


Apa pun kami ingin mengucapkan TAHNIAH kepada Lily Insani (ni nama facebook dia nama betulnya Nur Amalina Md Ali)..tahniah lagi sekali kami ucapkan kerana dia sahaja telah share poster tersebut sebanyak 2,040 share( tuuuuuuu diaaaa )..kami pun taktau la macam mana dia boleh sampai banyak tu sekali.hehehe


Yang ni plak Official Poster yang dikeluarkan untuk pengumuman pemenang

 So hadiah boleh dituntut sehingga kami beritahu anda ok? psstt..da dapat nanti belanja la saya makan sikit-sikit.haha..Dan tak lupa kepada yang tak berjaya jangan laa sedih ya,usaha anda amat kami hargai..cuma kena kerja keras lagi sikit. InsyaAllah lepas ini akan ada lagi contest seperti ini dan hadiah dia Pakej Percutian di Angkasa Lepas.(haha..gurau je..hadiah dia "Biarlah Rahsia" :p).

Ok sampai disini sahaja topik kita pada hari ini.semoga kita bertemu lagi di hari dan waktu yang sama dalam Blog ini..wasalam :)




Yang menulis dengan penuh harapan dan impian:





No comments :

Post a Comment