Wednesday, October 30, 2013

Blog Contest Kembali Lagiiiiii !!!


Selamat pagi semuaaaa!!  ‿♥  Rise and shineee  Alhamdulillah cuaca baik pagi ni, panas je.. Bakal-bakal pengantin especially si gadis-gadis ✿◕‿◕✿ nak keluar tu pastikan berpayung. Hehe.. nak elakkan panas cahaya, nanti sunburn pulak dekat2 nak kawin ni kan..  

Dup..dupp.duppp..dupp.. kami di Urban Vibe sedang berdebar-debar menuggu event Pameran Pengantin kami yang lassstt untuk tahun ni..dah nak masuk bulan November, tinggal beberapa minggu sahaja lagi untuk kami buat bersiapan yang mantap dan tip toppp untuk anda-anda semuaaaa.. Butterfly flies awayyy  Ƹ̴Ӂ̴Ʒ Here we goooooooo...!!

Anda masih ingat BLOG CONTEST? Contest khas untuk blogger-blogger Malaysia kita yang fofulerr dan berbakat menulis blog. Di sini admin nak bagitahu, kami akan umumkan bilaaa akan bermulanya blog contest ini. Soooo.. Stay Tunedddddddd.. sebab banyakkk hadiah yang bakal kami tawarkan kepada pemenang-pemenang.. Confirrmm tak nyesal..That means, korang yang berminat nak sertai boleh lah start from now buat research tentang event kami ya.. Keep in touch n Keep update about us !! Salam Sayangggg .. jumpa lagiiiiii   ....... 
( ( (d[-.-]b) ) )   
 

No comments :

Post a Comment