Wednesday, May 8, 2013

Busana Indah Pengantin Versi Peplum

Assalamualaikum semua..selamat pagi!hey :D..hari ni..kita nak bercerita tentang fesyen peplum..yang semakin menjadi trend utama dalam pemilihan pakaian di antara penggemar-penggemar fesyen.

Peplum.Hari ni kalau kita perhatikan, trend peplum semakin berleluasa dan menjadi kegemaran buat penggemar-penggemar fesyen. Dari peplum yang disuai padankan dengan kain yang menjadi peplum baju kurung, peplum yang disesuaikan untuk keluar bersiar-siar yang dipadankan dengan skirt atau pun seluar ataupun palazzo.

Haa taklupa juga peplum yang disuai padankan menjadi pakaian untuk ke pejabat, dan yang paling menarik sekali peplum yang diubah dan diolah * cehh ayat  menjadi busana pengantin ataupun untuk bertunang. Seriously, memang cantik sangat busana pengantin edisi peplum, lagi-lagi bila sang pengantin nya begitu cantik dan jelita di hari bahagia. Apa-apa pun jom kita layan dulu gambar-gambar busana pengantin versi peplum ni. Boleh juga dijadikan idea buat bakal-bakal pengantin di luar sana...Hehe.
















Ahhh..sangat-sangat cantik..wondering.hmm bila lah agaknya dapat merasa pakai baju cantik macam ni.hehe.tapi serrrrrriously cantik sangat. :)..Tapi kan..sebenarnya peplum ni dari dulu lagi dah ada tau..cuma sekarang menjadi trend dan diperbaharui lagi mengikut aliran fesyen dan disesuaikan dgn gaya hidup masa kini.

Tak caya? tengok gambar kat bawah ni.hehe.


Okeylah..see ya next time..

Sumber maklumat dari :
https://www.facebook.com/ammarahijabi/photos_stream
http://blogsigadis92.blogspot.com/2013_01_01_archive.html
http://diagonallife.blogspot.com/2012/08/the-peplum-topdress.html
https://www.facebook.com/pages/HarizTeam-Wedding-Services/177056045684841
http://www.maeraismail.com/p/my-wedding.html
http://hazanis.blogspot.com/2013/01/busana-pengantin-edisi-peplum.html



Ikhlas dari :




































No comments :

Post a Comment