Wednesday, May 15, 2013

Nikah,Talkshow dan Selebriti????

Assalamualaikum..hye semua ^_^..ehem2..*eksited sesangat nak update blog hari ni.hihi..pasai apa tau? nak tau ke?..hehe..jeng3 :P.

Okaylah bersempena dengan event kami yang tidak lama sahaja lagi iaitu Pameran Pengantin Malaysia 2013 kali ke-33, di PICC, Putrajaya, 7-9 Jun 2013 ini, kami ada berita baik untuk anda semua..! ^_^..

Kami, Urban Vibe Event akan menyambut ulangtahun kami yang ke-8..weeee..:)..oleh yang demikian, pelbagai aktiviti yang menarik dan best akan dijalankan pada hari pameran nanti...Apa dia aktivitinya?? hehe..meh sini  sebelum nak cerita lebih panjang lagi..ha meh tengok dulu gambar seorang wanita yang cantik comel dan kecik molek ni..mesti semua orang kenal kan..?hehe







Siapa lagi kalau bukan Heliza Helmi..^_^....okay sekarang tengok pulak gambar kat bawah ni...hehe ^_^






Ha..kenal kan??hehe..Corrie Lee dan isterinya, Fazima..Ha nanti2 dulu..ade lagi gambar nak tunjuk kat korang ni..hihi..cer tengok gambar seterusnya kat bawah ni..






Ha...siapa ni..?Imam Muda Asyraf la..tak kan tak kenal? hehe...dan lagi satu..





Haa..Hilal Asyraf..pengasas http://langitilahi.com/ dan juga penulis buku..


Okay sekarang jom kita sambung lagi cerita..hehe..Pada hari pameran kami nanti yang akan berlangsung 7-9 Jun 2013  ni, kami akan mengadakan satu slot iaitu slot bual bicara sebagai salah satu daripada aktiviti sepangjang pameran nanti. Bual bicara ini akan mengambil tempatnya pada hari Ahad, 9 Jun 2013 iaitu hari terakhir pameran kami. 

Slot bual bicara itu nanti bertajuk 'Kemanisan Bercinta Selepas Nikah'..ahaaa... best tak best tak?..weee...sukanya..tajuk yang sangat best...dan bertambah-tambah lagi best nye kan, tau tak apa?? heee..da tengok, kan, gambar2 kat atas tadi? haaa..mereka lah antara panel jemputan kita nanti..weeee..^_^..seronoknya..

Heliza Helmi sebagai moderator dan Corrie Lee, isterinya, Fazima, Imam Muda Asyraf dan juga Hilal Asyraf sebagai ahli panelnya..Pelbagai isu akan dikupas berkenaan dengan tajuk 'Kemanisan Bercinta Selepas Nikah' ini antaranya tentang apa sebenarnya cinta..destinasi cinta..cinta ke syurga..cinta duniawi..pahala dan kemanisan cinta selepas nikah..dan banyak lagi..






Ha..syok nye kan..??heehe..

So..apa tungu lagi??? Pastikan korang semua save the date, dan pergi beramai-ramai ke pameran kami..Pameran Pengantin Malaysia 2013, PICC, Putrajaya.. 7-9 Jun 2013..Mari beramai-ramai kita meriahkan Pameran Pengantin Malaysia 2013 kali ke-33 nanti......^_^





Dari Ustazah Fatimah Syarha , "Rindu yg disubur-suburkan selepas nikah akan berbuah pahala yang tak sudah-sudah. Cinta terasa lebih indah selepas nikah." :)







Yang Ikhlas,








No comments :

Post a Comment