Saturday, September 14, 2013

Hari Pertama Dan Kedua Pameran Pengantin Malaysia !!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ini telah masuk hari kedua Pameran Pengantin Malaysia 2013 di Ampang Point..
Banyak sangat aktiviti-aktiviti menarik yang telah pun berlangsung..Antaranya Pertandingan Booth Tercantik, Perarakan Pengantin, Alunan Kompang Kahwin, Persembahan Silat..

Sebenarnya banyak lagi aktiviti menarik yang akan berlangsung seperti Pertandingan Memakai Sampin, Kuiz untuk para pengunjung dan DIY hantaran..jadi datang lah bawa sekampung datang kerana anda pasti tidak akan kecewa dengan pakej-pakej yang menarik semua exhibitor-exhibitor tawarkan.

Kepada sesiapa yang tak sempat untuk hari ini jangan kecewa kerana esok adalah hari terakhir !!..
tak payah tunggu-tunggu lagi lepas ni takde la nak pening kepala da pasal kahwin.hehe

soooo kat sini kami letakkan gambar-gambar sepanjang Pameran Pengantin Malaysia daripada hari pertama dan kedua:










Esok masih ada lagi ! *Jom ke Pameran Pengantin Malaysia 2013 di Ampang Point pada 13-15 September 2013 bermula jam 10 pagi-10 malam dan masuk adalah PERCUMA!!

ni plak video daripada UrbanTV:


video
1stday!

video
2nd day!

Nak dapat info mengenai Pameran Pengantin Malaysia ? klik di sini Pameran

No comments :

Post a Comment