Thursday, February 10, 2011

:: Pemenang Urban Vibe Online Contest- Edisi Ke3 ::

Maaf lah PPM sangat sibuk sejak2 busy nak set up event kat SACC Convec ni., ni pun short entry jer...Juri semua dah baca entry para peserta semua. Semua pun best2 n macam semua pemenang tiada pengalah :P. Sebanyak 5 juri yang telah mengadili pertandingan ini, pening gak kepala sebab semua mempunyai pandangan yang berbeza, tapi ketua juri sudah bersuara, banyak faktor juga dipertimbangkan, Akhirnya keputusan pun dibuat. Kita berharap semua berpuas hati dengan keputusannya. so tanpa membuang masa n membuatkan semua calon2 tertungu2, jom kita umumkan terus pemenang2nya;

Tempat Ke3: jatuh kepada "cik nora" , entry beliau ni memang selalulah meruntun jiwa kan.. huhuhu


Tempat Ke2: pinjam statement cik min pelamin hati "touches the heart", sesuai lah nak  tempat kedua kita hadiahkan kepada cik Nabila"

dan 

Tempat Pertama: Ceritanya menarik, flow cerita ada originality yang membuatkan beliau terpilih sebagai pemenang Tempat Pertama. 

Pemenang Tempat Pertama "Urban Vibe Online Contest Edisi Ke3" jatuh kepada



Tahniah kepada semua pemenang, semoga semua menerima keputusan ini dengan hati terbuka. Yang mana tidak bernasib baik cuba lagi di Online Contest yang akan datang. Lagi Gempakkkkkssss!!! Kepada semua pemenang sila hubungi cik lisa 012 3282944 atau 0126835590 secepat mungkin. Kerana satu sesi penyampaian hadiah akan dilakukan di SACC Convec bersempena Pameran Pengantin Malaysia 2011 pada jam 6ptg hari jumaat 11 Feb 2011. Para peserta yang lain juga dijemput hadir. sila maklumkan kedatangan anda semua yer supaya tempat dapat disediakan kerana tempat adalah terhad.

p/s ; jangan lupa PPM hujung minggu ini di SACC Convec , bermula hari jumaat sehingga ahad dari jam 10 pg sehingga 9mlm. So jumpa disana.


4 comments :

  1. tahniah puteri, bella & nora..!
    puteri punye cerita & ayt best,
    bella (1 sekolah kina) unik, nora pula persembahan cerita yg kreatif..semua deserve utk menang..;)

    ReplyDelete
  2. TERIMA KASIH PPM!!!!! dan semua penaja! alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...thanks a lot organiser and pelaminhati yang sponsor! tak sangka! huhu...thanks and thniah kepada pemenang yg lain ye!

    ReplyDelete