Wednesday, February 13, 2013

Biodata saya


Assalamualaikum, Everybody!

*Sila bukak lagu “Girl On Fire – Alicia Keys” sambil baca post ni.

Heh, kemain lagi.

Eh, Hello,
Saya lupa nak perkenalkan diri saya, yang akan in charge blog Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event ni. *tersengih*. Saya pemegang watak cik Cekodok dengan berbesar hatinya nak kenalkan diri saya yang serba sederhana ni. Eceh!

Baiklah, mulai sekarang, B2B sekalian boleh lah bermanja-manja dengan saya di blog ini. Memandangkan kita sesama perempuan, lagi senang la ek nak cerita apa-apa kan. Bagi lelaki yang baca blog ni, boleh la tengok perangai saya yang kerap terkinja-kinja ni. So, mulai beberapa minggu yang lepas-lepas, saya lah yang selalu merepek kat blog ni. Heh heh.

Perasan ataupun tidak yang saya banyak guna istilah “So”. Ini pelik sebab dalam perbualan biasa saya jarang nak guna istilah “So”. Kiranya, apa yang saya nak sampaikan kat sini ialah, tangan saya lebih becok dari mulut saya. Ya, saya seorang yang pendiam kalau korang nak tau. *bunyi cengkerik*.

Silalah jangan terbayang kan muka saya macam Misha Omar mahupun Neelofa. Bila saya kata yang saya biasa-biasa saja, ianya betul-betul biasa. Saya tak merendah diri. Haha. “Serius lahh!”. Entah kenapa saya bercakap tentang muka tetiba. Ini dah lari dari topik yang pada awalnya saya nak perkenalkan diri pastu masuk topik muka saya macam retis  (bajet retis minah ni).

Di sini saya lampirkan biodata saya. Ceh ceh ceh. Entah kenapa saya rasa macam poyo dan gedik tu datang sekali dalam pakej diri ini sejak beberapa minggu ni. Haha.

Nama : Cekodok @ Cik Cekodok
Umur : masih muda dan bergetah.(pfftttt)
Hobi : suka bercuti di dalam imaginasi sendiri.
Makanan fevret :  Cekodok (Nampak tak permainan dia kat situ? Gedik kan?)

Acceli, saya ni muda sangat usianya. Korang pun takkan sangka saya lahir tahun 199_ (Isi tempat kosong). Hewhew. Biarlah ianya menjadi rahsia. Ayat saya kelihatan sangat orang tua / tak-padan-dengan-umur.

Tatkala Malaysia sedang menongkah arus pemodenan yang deras ini, Cik Cekodok pula sedang menghitung hari untuk event di PWTC. Jangan lupa ya! 29-31 Mac 2013 ni. Please, jangan lupa jumpa kita kat sana. Boleh la kita bersua muka.



Okay, ni ikon saya. Terima kasih Encik Khalil (designer). Saya is terharu y'know! Rasa nak nangis je. *Lap air mata. Walaupun saya tak tiup buih sabun tu secara realiti, ia tetap comel. 


Sekian, saya lampirkan serba sedikit maklumat diri saya yang serba-serbi ni. 

Truly lagi green.
Cik Cekodok









3 comments :

  1. info xmembantu! =p
    hehehe

    kesimpulannya cik cekodok suke cekodok =)
    all the best d pwtc nnti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah teka je laaa.
      saya suka cekodok pisang. suka betul. betul suka. haha
      eh, tak dtg ke kt PWTC nanti cik sya?

      Delete
  2. suke tgk blog ni sejak cik cekodok yg jage...hehe...all the best for next event!! =)

    ReplyDelete