Tuesday, October 26, 2010

PENGUMUMAN "TOP 5" PERTANDINGAN URBAN VIBE ONLINE CONTEST

Salam.

Owh malunya pihak-pihak juri terlewat 11 hari dari tarikh yang dijanjikan.. Harap-harap para peserta dapat memaafkan pihak kami. Kerana faktor kesibukan dan sebenarnya Urban Vibe Event sedang dalam proses untuk berpindah ke ofis baru insyaallah, disebabkan itu internet connection semua dah dipindahkan , jadi tak dapatlah nak online, nasib baik ada broadband yang dtg membantu.

Atas sebab kelewatan membuat pengumuman, kami disini hanya menyenarai pendekkan 5 peserta akhir sahaja, so selepas ini pihak juri akan sekali lagi membuat perkiraan (harap-harap tak ambik masa lama lah!) dan harapan kami juga anda semua peserta tidak lah jemu menanti yer.. tunggu sat je lagi ok!

Dengan ini diumumkan Top Five, jeng! jeng! jeng!
                                                   


Hernyzar; http://hernyzar-helmizan.blogspot.com/2010/09/urban-vibe-online-contest.html


Cik Belle; http://renda-perancis.blogspot.com/2010/09/pameran-pengantin-malaysia-pilihan.html



Eda Eliana; http://riwayatcatalystku.blogspot.com/2010/10/urban-vibe-online-contest.html


Nora a.ka. aira; http://anzcis.blogspot.com/2010/09/urban-vibe-online-contest.html

Noorazeana; http://noorazeana.blogspot.com/2010/09/urban-vibe-online-contest.html


So kepada yang tak tersenarai jangan bersedih hati, Insyaallah pihak kami akan menyemarakkan lagi blog ini dengan contest2 lain yang lebih menggegarkan. Nantikan semuanya dalam pameran pengantin malaysia 2011. Ada kejutan yang akan pihak kami lakukan.. Mungkin ada pasangan bertuah yang akan pihak kami sandingkan didalam satu mini resepsi hihihi mana lah tau kan.... sila angan2... Akhir kata terima kasih diatas sokongan semua blogger2 yang cantik manis ..

Nantikan keputusan akhir ini, insyaallah tak lama lagi nak diumumkan... Jumpa lagi

Urban Vibe Crew

5 comments :

  1. alhamdulillah.. TQ PPM and urban vibe. terima kasih kerana telah menyenaraikan saya salah seorang dari top 5 utk pemenang Urban Vibe Online Contest. sgt2 rasa terharu. XOXO.

    love,
    HernyzarHelmizan

    ReplyDelete
  2. Syukur Alhamdulillah Allah memberi peluang.. Sujud syukur.. Terima Kasih kepada Vibe Urban - Pameran Pengantin sbb sudi menyenaraikan saya sebagai Top5.. Syukur Alhamdulillah sangat2 terharu..

    ReplyDelete
  3. terima kasih juga. dah terpilih top5 pun dh rasa hepi =)

    ReplyDelete
  4. syukur alhamdulillah... tq pameran pengantin and urban vibe.. =)

    ReplyDelete