Saturday, January 12, 2013

*cough* respon ! respon!


Assalamualaikum, everybody!

Hehe. Dah lama tak update disebabkan hal-hal yang tak dapat dielakkan. Maaf ye: )
Melalui pemerhatian saya kat previous post yang saya dah post haritu, TAK ADA ORANG KOMEN. Wahwahwah (sedih). Haha. Mental.

Dear korang / followers,
Jangan la takut dengan saya. Komen je la apa-apa yang terlintas dekat fikiran korang tu. InsyaAllah saya layan punya. Percayalah (adakah kedengaran meyakinkan?). Kita perlu berinteraksi antara satu sama lain tahu? Untuk merapatkan ukhwah kita sesama Islam ni, yang makin besar jurangnya. Okay, stop cekodok, stop. *tutup mulut dengan tangan*. Korang jangan la segan-segan nak share apa-apa yang korang rasa penting. Saya bukannya makan orang pun: (

*sedang berfikir*


*10 minit kemudian....

Berpandukan otak saya yang separa bijak ni, saya ada cadangan. *gosok-gosok tangan*. Ke Korang nak masuk contest siapa peng-komen yang 10 terawal, kitorang kasi gift? “itu gift pun tak mau ka?itu flee(free) punya lohh. Manyak senang wo mau dapat itu flee(free) gift”.

So, kitorang sangat memerlukan respons korang untuk menjayakan benda ni, okay?

*buat muka terasa seperti bijak*

p/s: saya perlukan respon melalui komen-komen kalian ye kat post ni:’)


truly,
cik cekodok

11 comments :

  1. alala...sedih dia ek xde respon....sy dah komen...jgn sedih2 ye...sy tgh tgu pameran pengantin besar2 kat johor ni....:-)

    ReplyDelete
  2. haha terima kasih ye komen *peluk sambil tepuk2 bahu*
    okaykay. yang event kat johor tu, InsyaAllah kami masih merancang untuk jelajah Pameran Pengantin Malaysia ni.
    oh ya, nanti post yg akan datang ni, jgn lupa komen ya. mana la tau kamu 10 pengkomen yg pertama, nanti dapat hadiahhh. wohooo

    ReplyDelete
  3. Pameran pengantin area selangor bile lg ? ;)

    ReplyDelete
  4. sedeh baca entry kali ni...sy pun dah komen ni,jom eratkan ukhwah sesama muslim ^__^
    *tgh tggu pameran pengantin seterusnya :)

    ReplyDelete
  5. camne nak join as exhibitor ye?..

    ReplyDelete
  6. syafiq saffa - pameran pengantin malaysia area selangor 1-3 februari ni. kat SACC shah alam. datang ler

    munirah - hehehe ayuh ayuh! eratkan lagi hubungan kita. nanti datang la kt pameran pengantin malaysia kat SACC tau. bleh jumpa. huhu

    syafriza - Ooo, kalau nak join kena call encik hafiz : 0123625446 :)

    ReplyDelete
  7. Jangan sedih-sedih... saya bride-to-be 2013, mac ni langsungnyer. Bila lagi next pameran? PPM dah banyak beri kemudahan pd bride-to-be macam saya :)

    ReplyDelete
  8. Azieera - hehe bila kamu ckp cmtu, saya dah tak sedih dah *kesat air mata*. haha. oh ya, next pameran pengantin malaysia di SACC, 1-3 februari ni. dtg la ye dgn family kamu and terima kasih sbb mempercayai kami untuk bantu kamu dlm hal2 perkahwinan. semoga Allah sentiasa permudahkan segala urusan kamu di majlis nnti dan smpai bila2 pun. insyaAllah <3

    ReplyDelete
  9. alololoooo... tak mor sedih2 ye. ni nana dtg komen kat sini eh. suka tak??? :)

    kita B2B Johor 2013. nak kawin dah bulan 4 ni. doakan semua berjalan dengan lancar ye. <3 PPM ketat ketak. ^^

    ReplyDelete
  10. Amalina ali- haha yelah yelah. dah tak sedih. happy sesangat sbb kamu sudi nk comment walaupun dah nak kahwin:') semoga perjalanan hidup kamu bersama suami nanti ditempuhi dengan baik. InsyaAllah semua nya akan okay dan saya disini akan doakan kamu ya.*peluk*

    ReplyDelete
  11. hi..ble nak wat pameran pengantin lg area jb??..aritu terlepas nak g y kt angsana..

    ReplyDelete