Thursday, January 31, 2013

quick update!


Assalamualaikum, everybody !
Korang tau ken yang 1-3 Februari(minggu ni) yang jatuh pada Jumaat, Sabtu dan Ahad tu hari yang penting sebab Pameran Pengantin Malaysia by Urban Vibe Event edisi yang ke-31 dah start. So, cik cekodok yang manis lagi gewdik ni nak ajak Bride-to-Be, ramai-ramai datang. Pastu survey-survey pakej yang ditawarkan kat SACC ni sebab banyak vendor-vendor wedding yang best kat sini. Harga pun best. Hewhew *Lap peluh.

So, harini(khamis) team kitorang dengan team vendors tengah sibuk-sibuk set up booth masing-masing. Semua orang dah penat sebab kerja dari pagi tadi. The tema is comel you guiseee. Vintage + Pastel. Team Mahligai Creative pun tengah berusaha siapkan main stage(pelamin) dengan decoration entrance arch. Terima kasihhhhhh *tepuk tangan*

Setakat ni, Alhamdulillah. Semua kerja berjalan dengan lancar.
Eh! Esok , 1 Februari 2013 kan hari Wilayagh. B2B yang kerja kat KL kan cutiii. Ha…. Boleh la singgah. Jumpa dengan cik cekodok tanpa sebab. *lempang diri sendiri*. Maksud saya, boleh datang sini. Bawak tunang sekali. Hehe.
Sekian, itu sahaja update dari saya untuk hari ini uolss. Lepcheww ,<3 p="">

Truly lagi manis,
Cik Cekodok(tak sedap). Haha cik amalina ckp “makan cekodok pun sodapp”. Saya tak sedap taww. 


3 comments :

  1. MUAHAHAHAHAHA...


    apesal nama kita pulak yang naik ni haaaa???

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hewhew. kamu selalu ckp "makan pun sodapp". saya hampir tergelak sampai nak pengsan(tipu sikit. tkda la smpai nak pengsan cuma sesak nafas sikit). wohoho saya lapar. nak pergi lunch. jom la ikut sekali....saya belanja.

      Delete
  2. Assalam,

    Saya ada pergi ke Pameran pengantin ni pada 1 - 3 feb tempoh hari..dan ada ambil pakej kad kawen di sana..Kemudian saya berpindah rumah dan kehilangan resit tersebut...Oleh itu, saya ingin mohon bantuan utk pihak penganjur pameran ini utk memajukan senarai vendor kad kahwin yg join pada hari tersebut...saya tak ingat nama vemdor tersebut..dengan harapan melalui senarai tersebut...sy boleh ingat dan pergi ke office mereka untuk check rekod yg ada pada mereka...tq

    email sy.. dayat_86@yahoo.com

    ReplyDelete